Eğitim Durumları
Öğretim Stratejisi:
Programlı Öğretim
• Davranışçı kuramdan geliştirilmiştir . Skinner'ın çalışmaları sonucu ortaya çıkarılmış bir kuramdır . Bireysellik tabanlıdır .
• Öğretilecek bilgiler her ayrıntısıyla atlanmadan öğretilecek . Öğrencilerin ilgisi önceden tasarlanmış materyallerle desteklenir . (E-Kitap , Videolar)
• Öğrenciler materyal ve videolardaki verilere çoklu ortam perspektifinden baktıkları için daha iyi özümseyip dönüt verirler .
• Programlı öğretim uygulamalarında etkinlikler internet kanalıyla sosyal medya üzerinden sunulur.
• Doğrusal programlamada öğrenci belirli bir düzende ilerleme kateder . Öğrencinin ilgi ve ihtiyaçları ile ön koşul bilgileri dikkate alınır. Öğrenci ilerlemesi ve çalışmasını bizzat kendi yapar. Öz programlama olarakda adlandırılır . 2 şekilde hazırlanır.
• Öğretimin bireylerin öğrenme seviyelerine göre devam eder (Hız) .
• Küçük adımlar, etkin katılım, başarı, anında düzeltme, kademeli ilerleme, bireysel hız ilkeleri uygulanır.
Öğretim Yöntem & Teknikleri :
Programlı Öğretim
• Programlı öğretim uygulamaları
• Çoklu - Ortam materyallari lullanımı
• Problem çözme uygulamaları
Öğrenme teknikleri kullanılacaktır.
Öğretim Materyalleri :
- İnternet
- Bilgisayar laboratuarı ve Kişi adetince (mümkünse) bilgisayar .
- Teamviewer yazılımı ve ethernet hattı / Projektör cihazı ve bir adet laptop
- Teamviewer yazılımı ve ethernet hattı / Projektör cihazı ve bir adet laptop
- Önceden tasarlanmış E-Kitap , Facebook ve Twitter Sayfası
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder